افزایش ناگهانی یارانه ها خبر از انفجار تورم و رشد شدید قیمتها ….. نابودی توليد ملی در سال توليد ملی

Image and video hosting by TinyPic

دکتر احمدی نژاد باز چیت کرد  نابودی توليد ملی در سال توليد ملی

افزایش ناگهانی یارانه ها خبر از انفجار تورم و رشد شدید قیمتها در سال پیش رو می دهد  نابودی توليد ملی در سال توليد ملی

در یک اقدام ناگهانی، دولت محمود احمدی نژاد در غیاب سازمانهای مشورتی مهمی همچون سازمان برنامه و بودجه، اقدام به افزایش چشمگیر مبلغ نقدی واریزی به حساب شهروندان تحت عنوان یارانه کرده است. این عمل که به نوعی به خود زنی و انتحار شبیه است، ضمن بالا بردن حجم نقدینگی موجود در شهر که به سرگردانی بیشتر ارزش ریال منجر می گردد و در ذات خود تورم زا است، خبری دیگر را هم به گوش شهر می رساند و آن اینکه موج جدید افزایش قیمتها در راه است. افزایش قیمتهای دستوری از سوی دولت بر خدماتی که به آنها یارانه تعلق می گیرد و به تبع آن رشد قطعی سایر هزینه ها که یا بطور مستقیم تاثیر می پذیرند و یا به شکل روانی متاثر از این تحول ناگهانی در بازار سرمایه و نقدینگی می باشند.

سالی گران – گرانتر از همیشه – در انتظار است. سال نود و یک، سال بحران های مالی برای مردم ودولت خود خوانده  خواهد بود و نتیجه از پیش معلوم است. کوچکتر شدن سفره خانوار ایرانی.

یارانه نقدی هر ایرانی در فاز دوم هدفمندی یارنه ها با افزایش 28 هزار تومانی به 73500 تومان افزایش یافت.به گزارش مهر، شب گذشته (شنبه شب) دولت در اقدامی ناگهانی 28 هزار تومان مابه التفاوت فاز اول و دوم یارانه ها را به ازای هر ایرانی به حساب سرپرست خانوار واریز کرد که براین اساس احتمال اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در آینده بسیار نزدیک قوت گرفت.همچنین مقرر شده که 45500 تومان یارانه نقدی هر ایرانی در فاز اول تا 20 فروردین ماه به حساب سرپرست خانوار واریز شود که در اینصورت مبلغ یارانه هر ایرانی به 73500 تومان افزایش می یابد.

بیان دیدگاه