مرتضی تمدن٬ استاندار تهران: دشمن به سیم آخر زده٬ ثروتمندان به «فقرا»کمک کنند..

Image and video hosting by TinyPic

مرتضی تمدن٬ استاندار تهران با اعلام اینکه «دشمنان» به «سیم آخر» زده‌ و علیه جمهوری اسلامی دست به «هر اقدامی» می‌زنند از ثروتمندان خواست برای مقاوم کردن مردم در برابر تحریم‌ها به «فقرا» کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس٬ آقای تمدن این مطلب را روز چهارشنبه (۱۷ آبان) در همایش مسئولان هیات‌های مذهبی جنوب غرب تهران بیان کرده است.

وی گفته است: «این روز‌ها دشمن به سیم آخر زده است و از هر اقدامی علیه ایران کوتاهی نمی‌کند و تا سرحد ناجوانمردی و ظلم، ملتی را در تحریم قرار داده است.»

تمدن افزوده است: «تنها راه شکست تحریم‌ها مقاومت است و اگر با دشمنان مذاکره کنیم نشان از تأثیرگذار بودن تحریم‌ها دارد و تقاضاهای دیگری از ما خواهند داشت.»

به گفته وی «اگر دشمنان بدانند تحریم‌ها در مواضع جمهوری اسلامی ایران تغییری نداشته پیشنهاد مذاکره می‌دهند و شرایط ما را می‌پذیرد.»

با افزایش تاثیر تحریم‌ها بر اقتصاد ایران٬ اختلاف‌ها میان مقام‌های جمهوری اسلامی در خصوص ضرورت ادامه فعالیت‌های هسته‌ای و خودداری از مذاکره با آمریکا بالا گرفته است.

در شرایطی که علی خامنه‌ای و گروهی از هوادارانش بر ضرورت ادامه سیاست‌های قبلی نظام تاکید می‌کنند٬ برخی از مقام‌های دیگر جمهوری اسلامی هم به طور تلویحی خواستار مذاکره با آمریکا هستند.

آنها معتقدند تکلیف برنامه هسته‌ای ایران تنها با مذاکره مستقیم با آمریکا روشن خواهد شد و نباید پیش از این فشار‌ها تحریم‌ها را تحمل کرد.

منبع دیگریان

بیان دیدگاه